Algemene Ledenvergadering op maandag 27 mei 2019

06 mei

Sportvisserij Limburg nodigt alle hengelsportbesturen uit voor de 21ste Algemene Ledenvergadering. Deze vergadering zal worden gehouden op maandag 27 mei 2019 in Congrescentrum Het Forum, Elmpterweg 50, 6042 KL te Roermond.

De vergadering vangt aan om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur (ontvangst met koffie en vlaai). De agenda met bijbehorende stukken is op 25 april 2019 aan alle secretariaten van de aangesloten hengelsportverenigingen toegestuurd. Onderstaand zijn de stukken met uitzondering van de stukken behorende bij agendapunten 6b, 6c en 7b te raadplegen en downloaden.

Agenda ALV 27 mei 2019

Bijlage bij agendapunt 4: Concept verslag extra ALV 19 november 2018

Bijlage bij agendapunt 5: Vaststellen Jaarverslag 2018 Sportvisserij Limburg

Bijlage bij agendapunt 7a: Rooster van aftreden bestuursleden Sportvisserij Limburg

In verband met reserveringen en om organisatorische redenen worden bestuursleden vriendelijk verzocht zich vooraf aan te melden. Dit kan zowel via mail (patricia@sportvisserijlimburg.nl) als telefonisch (0475-350053).

Om het verloop van de vergadering te bespoedigen, worden bestuursleden verzocht vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de geagendeerde onderwerpen vóór 21 mei a.s. schriftelijk in te dienen.

Het bestuur van Sportvisserij Limburg hoopt zoveel mogelijk bestuursleden te mogen begroeten op maandag 27 mei.