Extra Algemene Ledenvergadering 11 september 2009

14 sep

Op vrijdag 11 september jl. heeft een extra Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden inzake de statutenwijziging.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 8 mei 2009 zijn de voorstellen voor de statutenwijziging besproken. Aangezien tijdens de vergadering het quorum niet aanwezig was en nog enkele opmerkingen zijn gemaakt, is de vaststelling van de statutenwijziging niet verder in behandeling genomen. Op vrijdag 11 september jl. heeft de eerste extra vergadering plaatsgevonden. Een tweede vergadering is noodzakelijk, omdat het vereiste quorum tijdens deze eerste vergadering niet aanwezig was. De datum voor de tweede extra vergadering is vastgesteld op 25 september a.s. Deze vergadering vangt aan om 19.30 uur in de vergaderruimte van Hengelsportfederatie Limburg, Noordhoven 19a, 6042 NW te Roermond. De uitnodiging met de wijzigingsvoorstellen voor statutenwijziging is reeds aan de besturen van de aangesloten verenigingen verstuurd per brief d.d. 12 augustus jl.