Extra Algemene Ledenvergadering 8 december 2009

09 dec

Op dinsdag 8 december jl. heeft een Extra Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden inzake de statutenwijziging.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 8 mei 2009 zijn de voorstellen voor de statutenwijziging besproken. Aangezien tijdens de vergadering het quorum niet aanwezig was en nog enkele opmerkingen zijn gemaakt, is de vaststelling van de statutenwijziging niet verder in behandeling genomen. In september jl. hebben reeds 2 Extra Algemene Ledenvergaderingen plaatsgevonden. Op vrijdag 11 september jl. vond de eerste extra vergadering plaats. Een tweede vergadering op vrijdag 25 september jl. was noodzakelijk, omdat het vereiste quorum tijdens de eerste vergadering niet aanwezig was. Op vrijdag 25 september kreeg het voorstel tot wijzigen van het statuut echter te weinig draagvlak. Een tweede ronde van Extra Algemene Ledenvergaderingen is daarom noodzakelijk. Op dinsdag 8 december jl. vond de eerste vergadering van deze ronde plaats. Met 19 aanwezige verenigingen was het quorum niet aanwezig en daartoe is de datum voor de tweede extra vergadering vastgesteld op donderdag 17 december a.s. Deze vergadering vangt aan om 20.00 uur in de vergaderruimte van Hengelsportfederatie Limburg, Noordhoven 19a, 6042 NW te Roermond. De uitnodiging met de wijzigingsvoorstellen voor statutenwijziging is reeds aan de besturen van de aangesloten verenigingen verstuurd per brief d.d. 4 november jl.